tirsdag 3. januar 2012

Emil herjer...

...ute...


Inne koser jeg meg med en julefri stue, stearinlys, "Frustrerte fruer" og et lite glass... 
Vinden uler ikke rundt huset, det buldrer i kveld...merkelig...
Liker ikke at huset knirker og beveger seg med vinden, 
men regner med at også denne gang går alt bra... ;)
Det skal visst toppe seg rundt midnatt... 
Foreløping er det ikke verre enn jeg har opplevd på denne adressen tidligere...
Antar det er ganske villt der ute når de anbefaler oss å holde oss inne... 
Jeg er ikke vanskelig å be... ;)



1 kommentar:

Fru Glitters Hus sa...

Heisan, ja det er ikke småtteri det skulle blåse her i kveld. Håper bare at ingen kommer til skade.
Ønkser deg et riktig godt nyttår, gleder meg til å følge deg i 2012
Klem Ine

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...