mandag 9. januar 2012

Litt lei av korktavlene...

Snøen faller endelig... Ikke akkurat i mengder, men det er litt hvitt ute... Kanskje derfor jeg valgte å kle de brungrå korktavlene på kjøkkenet i hvitt og strikk i dag... Mange som har kledd disse i stoff ser jeg, og det forstår jeg godt. 
Det ble jo mye koseligere! 
Kanskje kjedelig med hvitt, men så mye med farger skal henge her
og jeg vil at det skal sees ikke tavla...
Det er spesielt informasjon fra barnehagen, og diverse ting vi må huske på som får plass her.

Strikken holder de store tingene på plass, og små ting kan henges opp med liten klesklype i strikken, eller med de vanlige tegnestiftene... 







Prinsen er hjemme med feber i dag, så noe måtte jeg jo finne på å gjøre når han slapper av med filmer han har sett mange ganger før... ;)  

3 kommentarer:

Tommensgirl sa...

Kjempe fin korktavlen ble..Sånn har jeg store planer om å ordne meg..Men ting tar litt tid..
Koselig med litt snø:)
Håper du har en fin kveld<3
Klemmer

Franske drømmer sa...

Så fin den korktavla ble!
Så flink du er :-))

Takk for herlig hilsen hos meg!
Globusballene er fra kremmerhuset,
Og koster kun 49 kr stk :-)
Jeg er veldig glad i mine ;)

Åh, har du bodd i Frankrike? Heldiggris!
Hvor i Frankrike bodde du? Er litt misunnelig nå, kjenner jeg ;-) hehe!

Klemmer

Klemmer

Helene i svingen sa...

Hei!

SÅ fint det ble, god ide :)

Håper prinsen er på bedringensvei :)

KLem fra svingen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...