søndag 1. januar 2012

Juleoppsummering...


Jula er nå pakket ned...
Et år til neste gang jeg skal glede meg til å ta frem pynten, og feire med familie og venner. 

Denne lille familien har vært sammen hele jula, og vi har kost oss så masse. Lille julaften hos venner med deilig spekemat. Julaften med pinnekjøtt og stappe hjemme med besta og besten på overnattingsbesøk.
1. juledag hos svigers. Et par dager hjemme med julefilmer og kos. Så familiemiddag og pappa, og dagen etter en deilig fiskemiddag hos besta og besten. 

Prinsessa ble 7 mnd denne jula og nå sitter hun selv, og sier "mamma". 
Det er jo bare herlig!

Nyttårsaften feiret vi hjemme med de små... 
Fredfylt og flott jule- og nyttårsfeiring.


Krystallglass arvet av mormor...




Desserten femte dag jul hos pappa...


Prinsessa 7 mnd drømmer om å bli drillpike...


Ønsker dere alle et riktig godt nytt år!

Jeg har mange planer for 2012... så det er visst bare å hive seg rundt... ;)

1 kommentar:

Helene i svingen sa...

Hei :)

Tusen takk for koselig kommentar hos meg :) Det ser ut som dere har hatt en fin jul. Desserten så nydelig ut!

Når det kommer til spisestua er det bord fra Ikea som dessverre er blitt litt stygt. Ikke veldig, men jeg liker en unnskyldning til å bytte ut ;) Det har vært planen helt fra vi flyttet inn for et år siden snart å bytte den ut. Faktisk etter initiativ fra mannen. Stolene er også veldig slitt, men de vil jeg uansett beholde til ekstra stoler :) Vi liker å ha gjester og blir ofte sittende ved spisebordet så jeg satser på å finne noe som er godt å sitte i.

Ha en fin dag :)

KLem

Ps. Jeg titter innom nesten hver dag, men får ikke til å kommentere fra iPhone... :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...