tirsdag 8. november 2011

"I kiss better than I cook"

Jeg snappet opp en god idé hos Helene i svingen...; 
Lun loff med brie, valnøtter og honning... 


Gledet meg til å lage det i helgen, men fikk ikke laget dette før i dag.
Nå hadde ikke jeg loff så jeg prøvde med en baguette... Men smaken ble ikke som håpet. Hva gjorde jeg galt? Liker alle ingrediensene, men det ble veldig mektig når det var lunt... Har ikke tenkt å gi meg på dette og skal selvfølgelig prøve igjen, men hadde vært greit å vite hva jeg gjorde galt... Det blir loff neste gang og muligens enda lenger i ovnen... 
På et eller annet tidspunkt blir det sikkert skikkelig godt ;)

Tenker mye på teksten på forskjellige typer skilt jeg ser for tiden:
"I kiss better than I cook"
I dette tilfellet håper jeg det... ;)


2 kommentarer:

Helene i svingen sa...

Hei :)

Morsomt at du har prøvd! Synd det ikke falt i smak da. MEN jeg tror trikset er mer honning og nøtter og mindre brie! Prøv igjen, det er veldig godt når man treffer :)

Klem!

Hege Beate - Hus og Hjem blir til... sa...

Å ja ja jeg skal prøve igjen og takk for tipset.. Jeg har også tro på den løsningen ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...