torsdag 10. november 2011

En brødkurv til bursdagsbarnet i dag...


Det passet egentlig veldig greit at bursdagsbarnet i dag ønsket seg en brødkurv lik den jeg har på min egen kjøkkenbenk... Så da heiv jeg meg rundt og fikk laga en til henne i dag, og rakk å få den ferdig også før selskapet. Bursdagsbarnet har fått nytt kjøkken og hun har masse koselige saker både på kjøkkenet og ellers i huset... Vurdere sterkt å ha en "hjemme hos" reportasje hos henne... Fantastisk flott hus fra 1800-tallet som er pusset opp litt etter litt og det er bare såååå koselig! 





Skiltet står foreløping ved kokeplassen hennes, men det skal nok på veggen i det flotte kjøkkenet tenker jeg... Det passer jo selvfølgelig helt perfekt. Hun elsker å lage mat og invitere venner på mat... Og hun er ikke minst meget god på å lage mat!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...