tirsdag 13. september 2011

Høst

Det er virkelig blitt høst nå. Ute uler vinden rundt huset og vannet plasker rett mot vindusrutene. 

I går kveld da vi var ute og reddet hagestolene fra en mulig katastrofe føltes det som om vi var ute og gikk på en øde nøgen ø... Været har ikke roet seg, men inne.. ja inne er det fullstendig ro. Lille jenta er utslitt av all jabbingen i grinda og sover nå søtt og mett ovenpå... mor koser seg i stua med tente lys og kaffe.  Det er enda mange timer til jeg må ut igjen og hente gullgutten i barnehagen... Det er faktiskt litt godt å komme ut også. Kjenner jo at man lever litt... Gullungen går i uteavdelingen i barnehagen, og jeg må si jeg tenker ekstra mye på han i slikt vær, men jeg vet de koser seg og blir godt tatt vare på.






Dette er TV-kroken vår og som dere ser er den ganske egoistisk når mor og far tar plass. Det har vi nå bestemt oss for å gjøre noe med. Barna må jo også få sitte hos oss når vi i vinterhalvåret så og si bor i denne kroken. Endringen er bestilt og vi gleder oss masse. Blir litt trist også og ta farvel med kroken slik den er nå for jeg må si vi koser oss veldig her.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...