tirsdag 6. september 2011

Barnedåp 4. sept.

Susanne ble døpt i Søgne Gamle Kirke 4. sept 2011 samtidig med 5 andre barn. Den lille kirka fra 1640 var derfor fullsatt. Det regner som bare det denne dagen og brannalarmen gikk av et par ganger. Antakeligvis grunnet fuktighet, men brannbilen kom og greier... Spennende med litt action...

22 av 26 inviterte gjester takket ja til selskapet vi hadde på låven til Søgne Gamle Prestegård. Det var veldig hyggelig. Bordene dekket mannen og jeg på fredagen, og fullførte med rosene på søndag morgen. Pappa og stemor hadde laget deilige snitter - ikke mindre enn 105 stk (mannen har hatt niste noen dager for å si det sånn) Mamma og stefar stod for flott dåpskake og kransekake fra Drømmeplassen. Min venninne bakte flott ostekake, og svigermor kom med sin surdeigskake og lefser. 


Dåpskjolen strikket mamma i våres og jeg gledet meg lenge til å bruke den. Fantastisk flott er den!








Susanne er første av forhåpentligvis mange barn i slekta som benytter denne flotte dåpskjolen strikket av min mamma våren 2011 


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...