tirsdag 7. februar 2012

Toalettvesker

Sydag med svigerinne...


I dag hadde jeg besøk av min svigerinne og hennes nye symaskin. 
Kjempekoselig!!!
Hun har også nylig tatt opp igjen gamle sykunstner og det er veldig gøy å sy litt sammen og utveksle kunnskap. Den søteste symasknina da! 
En slik Janome 4030:



Jeg hadde som mål å sy en toalettveske i dag og det fikk jeg til...ja faktisk to fikk jeg ferdig. Min svigerinne sydde en shoppingbag til sin bonusdatter og den ble veldig tøff. Skulle jo hatt bilde av den også, men det glemte jeg helt.







Begge disse er sydd i sort lær look. 
Den lille er fôret med stoff i sort jacquad. 
Den store er ikke fôret, og er sydd etter "melkekartongmetoden" ;)
Mannen likte den så den får han selvfølgelig.
Ut av disse fikk jeg masse ny erfaring og gode tips til videre utvikling og forbedring ;)

På toppen av det hele fikk jeg en
bursdagspresang 
 på forskudd av denne herlige svigerinna mi og gode storebror. 
Og denne stod selvfølgelig på ønskelista og skal bli flittig brukt!


Ja, så nå er det bare å sy enda mer...
Gleder meg allerede til i morgen for da kanskje får jeg mer tid til sånt.

...c",)...

1 kommentar:

Tommensgirl sa...

Kjempe fine toalettvesker du har sydd deg:) Så flink du er.. Er gøy å ha noen å sy sammen med..
Ha en fin kveld, jeg ser på fruene,mens jeg leser blogger:)
Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...