lørdag 11. februar 2012

Sovepose til prinsessa

Prinsessa er meget aktiv, også på nattestid, så sovepose har vært et "must" i flere måneder alt. Hun klarer å sparke av seg dyna selv med pose på, men med pose fryser hun jo ikke så masse at hun våknet iallfall...
Nå røyk glidelåsen på den ene vi kjøpte til prinsen fra Stokke, og da tenkte jeg at jeg ville prøve å sy en av stoffrester jeg hadde liggende. 
Mønster fant jeg ikke, så jeg målte litt på de jeg har, og laget mitt eget mønster.






Rosa bomullslerret fremme, striper bak og fôret med mykt teddystoff. 
Rosa skråbånd med hvite prikker og hvit glidelås. 
Hadde bare en på 40 cm hjemme nå så da ble det det, men skal nok få ungen oppi selv om den ikke går helt ned til fotenden. Nå sover hun så jeg får ikke prøvd den riktig enda...

...c",)...

2 kommentarer:

Fru Føreland sa...

Kjempefin ble den! Kjenner meg godt igjen, her er jo frøkna på samme alderen. Hvis hun vil så klarer hun å snu seg rundt med posen på og så prøvde å feste posen i senga, men da var det ei frøken her som ble illsint;)Kjenner jeg gruer meg til hun klarer å reise seg opp med posen på...

Ha en finfin helg!

Helene i svingen sa...

Gosh! Må bare si det igjen, jeg er så imponert!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...