fredag 7. oktober 2011

Spisestuesofa eller Spisebordssofa?

Ja hva heter det egentlig? 
Uansett så fant jeg enda en leverandør av slik type sofa jeg ønsker meg til spiseplassen i dag: Brubakken HomeDe har jammen meg mye fint å velge mellom og lager på mål og ønsker fra kunden! Har endel prosjekter på lista før noe sånt får plass hos oss, men det er heldigvis lov å drømme ;) Slettvoll har også en som er meget flott og som jeg alt har et innlegg om. Og så er det Newbury fra Living da... Den er også midt i blinken og jeg holder en knapp på den! Finner ikke så mange andre som leverer slike. Et annet alternativ er jo en slagbenk med puter i, men det blir ikke helt den samme kosen. Sette lengre bein på en grei IKEA-sofa er jo også en tanke som har slått meg for å få ned prisen. Det må være vaskbart og solid. Den skal stå midt i rommet, ikke inntil noen vegg. Tips tas imot med takk! ;)

Spisestuesofa fra Brubakken Home lages etter eget ønske!!!


Newbury fra Living

3 kommentarer:

Hilde sa...

Vi kjøpte karlstad sofa fra IKEA og satte ben på som vi kjøpte på bauhaus ( vi kuttet de til i perfekt høyde). Vi syns living sin var for myk og for lav. Vet at HomePage and cottage også har spisestuesofa som er verdt og sjekke ut.

Hege Beate - Hus og Hjem blir til... sa...

Tenkte på Karlstad sin jeg også. Og så skal jeg sjekke de andre. Tusen takk for tips! Så at Home & Cottage også har fått en sånn sofa så jeg må sjekke den også tror jeg. ;) Men det blir ikke riktig enda... Har så mye på lista... ;)

Helene i svingen sa...

Jeg er også på utkikk etter en slik, ikke funnet den perfekte enda... Og tviler på det går gjennom hos mannen før har har fordøyd kostnadene med nytt kjøkken ;-) Hehe... Si i fra om du finner en fin! Halvor sin med rette armlener liker jeg.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...