tirsdag 27. september 2011

Perfect Home og kaffe

Jeg har dilla på Perfect Home! Huset er fullt av produkter fra flere kolleksjoner. Noen år tilbake lå Perfect Home foran butikker mht siste nytt innen interiør, men nå føler jeg nok at de ligger veldig jevnt. Jeg er veldig glad i kjøkkenkos-serien og de mørke rammene. Liker egentlig ikke engler, men noen kan jeg ikke motstå. De jeg har får pryde peishylla hele året. Tilgang på disse produktene er også litt for enkel ettersom min venninne er forhandler. På ønskelista nå står de store lysestakene i "sølv" fra den siste katalogen. Se den her


Kaffemaskinen har vi arvet... Vi har en kaffemaskin fra før så jeg sa til handymannen min at han bare kunne ha den i garasjen. Men så undersøkte jeg litt og fant ut at maskina er jo helt rå! Så jeg ryddet kjapt plass på kjøkkenbenken og lovet å komme ut med en kopp til han i garasjen om han trengte det. Det er en Sara Classic fra LaPiccola Grande Italy. Vi arvet den med hundrevis av kaffepods og de har fått plass i kurven jeg sydde her om dagen.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...