søndag 25. september 2011

Kosepose

I dag måtte jeg sende gutta ut på fisketur så jeg fikk litt ro til å sy prototypen på koseposen.

Koseposen er en vognpose som også skal passe i bilstolen. Kjekt å ha til prinsessa nå som det er høst. Den ble ikke helt som planlagt, men den fungerer... Noen justeringer må til så jeg skal prøve på en ny i morgen. Gleder meg allerede :)

Koseposen har myk "pels" på en side og bomullslerret på den andre siden. Den er foret med med microfibervatt for å bli litt mer "fluffy" og god. Den er kantet med satengbånd, og kneppes med trykknapper. Den kan strammes rundt hodet om ønskelig, og brettes helt ut til et teppe. Veldig greit når man stadig flakser hit og dit og trenger noe "trygt" å legge prinsessa på.

En ting som frister bare mer og mer er en ORDENTLIG SYMASKIN... og en Cover Pro og en Overlock... Alt hadde vært enklere da... tror jeg ;) Den jeg har begrenser mulighetene mine mer enn jeg liker...




Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...