onsdag 19. september 2012

Mine første cupcakes...

Første runde med cupcaks ble kjørt på søndag.

Da hadde vi mamma og KO på fårikålmiddag, 
og sjokoladecupcakes og vaniljeis 
så jeg for meg ville bli en passende dessert.




Jeg er ikke veldig glad i verken mufifns eller cupcakes egentlig, 
men jeg tenkte jeg skulle lage dem på min favoritt "sjokoruter"-oppskrift. 
Og jeg må innrømme at de ble veldig gode de altså!

Kremen ble så tykk og god at jeg måtte ha hjelp av min handyman for å få skvisa ut kremen.
Tror aldri han har gjort sånt før så jeg er mektig imponert over resultatet!

Dette bli ikke siste gang jeg baker cupcakes!
Øvelse gjør vel mester?

Det var ihverfall veldig gøy!

Og med de rette hjelpemidlene,
inkl min handyman, gikk jo dette som en drøm.




Ha en super dag!



 

2 kommentarer:

Frk Elton sa...

Wow! disse så utrolig gode ut og så delikat pyntet :) også av en man! jeg er imponert ;) hehe!
Godt jobbet!
Hilken tip brukte dere?

Ha en fin kveld!

Klem

Hege Beate - Hus og Hjem blir til... sa...

Bra spørsmål! ;)
Husker jo ikke hva den heter men det er den på bildet fra cacas i innlegget her.
Visst nok en bestselger ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...