torsdag 27. september 2012

Exclusive...


Ja, nå er det litt Exclusive i min hverdag også!









Jeg har hatt lyst på disse lenge og siden min venninne nå slutter som vertinne hos Perfect Home, tenkte jeg at dette var en fin avslutning.
Hentet disse i går kveld og pakket dem ut nå i dag.

Er hjemme med min forkjøla og febersyke prinsesse i dag
og kan derfor gjøre sånt midt på dagen.
Satser på at hun snart er på lag igjen for hun har det ikke godt stakkars.

For de av dere som liker disse stakene fra serien Exclusive like godt som meg
så er de altså å få tak i hos Perfect Home.

Etter at jeg hentet disse i går, og hadde vært på foreldremøte i barnehagen var jeg faktisk på Perfect Home Party hos ei anna venninne. 
Og en annen vertinne..
Julepynten er kommet! 
Så jeg handlet litt - ja bare litt! ;)


Ha en fin og Exclusive dag!











2 kommentarer:

Unknown sa...

de er flotte.. solgte mine idag:))

Hege Beate - Hus og Hjem blir til... sa...

Solgte du dem virkelig?
Ja man kan vel bli lei av fine ting oggå... ;)
Jeg skal nok ha mine en god stund... ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...