søndag 26. august 2012

Ukeplan... litt DIY...


Hektiske dager må planlegges, 
og en ukeplan kan for mange familier være tingen.
Tenker at det er noe for oss også 
så jeg har i dag laget en "hjemmesnekra" en.

Ukeplanene til ukeplan.no har jo vært på ønskelista,
men jeg synes de er litt dyre jeg da...




Så da jeg fikk tak i en pent brukt whiteboard takket jeg ja jeg...
Jeg kjøpte for en stund siden magnetark til printeren, og nå fikk jeg endelig prøvd dem.
Printet ut noen bilder, navn, ukedager, bokstaver, tall
og noen middagsretter og plasserte dem på tavla.
Tegnet en tabell og fylte inn med aktiviteter jeg vet om så langt.

Det ble litt magnetpapirrester etter all utklippingen 
og de har jeg tatt vare på.
Det gikk fint an å skrive på dem
og "hive" de små lappene på tavla også.

Så nå må jeg bare kjøpe tusjer i flere farger til tavla
og flere magnetark 
så skal jeg får utbedret alle detaljer.

Men dette er jo en levende tavle, så om ikke alt er perfekt i dag
har jeg mange dager fremover og perfeksjonere den på.

Dette var gøy!

Lag en ukeplan du også, 
og fortell meg veldig gjerne hvordan den er/blir!

Alle bokstavene og tallen er egentlig til prinsens tavle.


God uke til alle!


3 kommentarer:

Livy sa...

Heisann!
SÅ utrolig lurt og stilig!! Tusen takk for tips!

Ønsker deg en fin ukestart! Klem fra Livy

Anette Willemine sa...

Hei, Hege Beate!
Både praktisk og kjempefin!

Takk for fine ord hos meg, og for at du deler innlegget videre!!

Jeg hadde jo egentlig trodd jeg skulle velge Mac Air, men etter å ha sammenlignet Samsung sin med Mac, så må jeg rett og slett ombestemme meg. Den er superrask og helt herlig å jobbe på. Jeg er designer og jobber mye på PC, så jeg er avhengig av et godt verktøy. For min del blir det derfor en Samsung serie 9 ultrabook. :o)

Ønsker deg en super dag!

Anette Willemine

Turid sa...

Hei!
Så fin og praktisk ukeplan du har laget! Er jo enig i at de fra ukeplan.no er i dyreste laget.. Funker jo like bra den du har laget! Skulle ønske jeg hadde plass til en...

Gleder meg til onsdag!

Klem turid

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...