mandag 20. august 2012

Søte ja...


Disse søte lysglassa med hekla design...



fikk jeg av min skjønne svigerinne i går.
Hun er blitt ekspert på sånt og har lovet meg kurs.


I dag har min mamma bursdag,
og den feiret vi i går med en liten overraskelsesmiddag... 
Tror hun satte pris på det.
Jeg synes ihvertfall det var veldig koselig.
Min bror og svigerinne lagde 
Currykyllingmaissuppe med foccasia og tomatbrød.
Det var veldig godt!
Selv bakte jeg marsipankake og sjokoladekake. 
Prinsen avsluttet festen med å spise opp all sjokoladeglasuren...


Dagene flyr avsted med barnehage og SFO/skole.
Litt tøff tilvenning for mor, 
men barna ser ut til å finne sine plasser.


Nå er huset ryddet og småvasket.
Dallas må vel med og så sengetid.


God mandagskveld!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...