tirsdag 7. august 2012

Måtte jo bare da...


Måtte kjøre Langenesveien hjem i dag 
for å unngå trafikkstans på E39 etter en ulykke der...

Det er jo egentlig ikke så ille det da, 
for da kan jeg snike meg innom Anna´s rom 
og få med meg ting og tang jeg "trenger" hjem...




Mannen var ikke like fornøyd med tida jeg brukte hjem
...han hadde jo tross alt middagen klar!
- pannekaker og tomatsuppe bestilt av prinsen ;)


Men dette her fra Tine K passer meg perfekt
og jeg gleder meg til å nyte 
en stripete kopp kaffe...

Lille tusta fikk en drikkeflaske fra
BLAFRE som hun kan ha med i barnehagen.

Men nå først skal jeg en runde rundt 
Kvernhusvannet med ei god venninne.

Og så er det jo en herlig TV-kveld på gang...

Og i morgen er jeg påmeldt noe spennende 
for bloggere på IKEA...
Mer om det siden...


God tirsdagskveld!


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...