fredag 13. juli 2012

Porselen...

Jeg liker det hvitt og enkelt...
og vi har endel fra Porsgrunn porselen 
Nå som de skal legge ned
og samlingen min ikke er komplett er jeg litt rådvill....
Sitter og lurer på hva jeg skal gjøre...

Supplere med noe helt annet som matcher på sett og vis?
Løpe rundt å få tak i resten?
Ikke stresse så mye med det og tenke på noe helt nytt?

Flere som har det slik i disse dager kanskje?


Jeg er veldig glad i disse!
31 cm i diameter
3 cm høy
Perfekt middagstallerken
Hverdag og fest
Har bare 6 stk
Ønsker meg 6 stk til

Har en herlig kusine som tok turen innom fabrikkutsalget for meg,
men hun er usikker på om hun fant rett type og hun fant bare to...
Gleder meg til å se dem.

Jammen ikke lett å finne disse her...
Vet du om noen som skal selges?



Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...