onsdag 18. juli 2012

Mitt første porselensservise...


som jeg fant hjemme hos mamma
hadde jeg pakket ned 
mine to første porselensservice...












Food Mixeren fungerer ikke lenger dessverre. 
Den hadde jeg pakket ned med batterier i. 
Det var ikke så lurt for de hadde lekket ut litt gørr...
Mangler bollen til den også.
Husker godt jeg vispet masse deilig vann med den der ;) 





Bestikkskuffen bærer preg av litt engangsplastikk og bitemerker...



 Nå er alt vasket og lagt i en boks...
Klart til overlevering når prinsessa blir litt større.
Kanskje får hun stor glede av dette hun også.
...selv om det er litt slitt og limt...
Gøy når ting går i arv synes jeg ;)


Har du tatt vare på ditt?

 



 

2 kommentarer:

Frk Elton sa...

Hei og takk for fin kommentar :)
Utrolig søte serviser du har, tipper lille jenta vil sette pris på de :)

Ha en fin dag :)

Klem

Villaveien nr 1 sa...

Hei på deg:)

ÅÅÅ så utrolig søtt dette var.
Fikk frem barnomsminner her ja.

Dessverre aner jeg ikke hvor mitt er blitt av. Synd.

Men så bra du har ditt og kan glede datteren men dette senere.

Jeg la meg til som følger hos deg :)

Klem fra Margareth

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...