søndag 27. mai 2012

Roser til Pinse...



Vet ikke hvilken farge Pinsen har jeg, men jeg er veldig fornøyd med de orange rosene mannen og de små hadde med seg hjem fra butikken lørdag morgen...
Liker det at de tar opp fargen i favorittbildet mitt over sofaen.





På lørdag kastet jeg gamle blader...
Bonytt helt tilbake til 2008 hadde jeg spart på samt Foreldre og barn fra samme tid. 
To store kurver på gulvet i stua er nå borte og jeg savner dem ikke. Har tatt vare på Bonytt, Bolig Pluss og Foreldre og barn kun for 2012. 
Synes jeg er flink jeg! 
Og selvfølgelig bladene fra Perfect Home, for de blader jeg ofte i...

Og så blomstrer den grønne planten min igjen! Den som jeg tok ut av en større oppsats jeg fikk av min mormor til 30-års dagen! 
Steller den ekstra godt og tenker på henne...

I dag har vi vært på sjøen og hatt en deilig dag i Olavsund. 
Vi var ikke de eneste akkurat ;)
Vannet var gult av pollenstøv så bading ble det ikke dessverre...
bare litt vassing og dypping av tean til minimiog det likte hun særdeles godt. 
Gleder meg til strandtur med henne når hun virkelig kan få badet litt...




Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...