tirsdag 17. april 2012

Tør ikke å ta bilde...

Sitter og ser rundt meg og ser utrolig mye som ligger på plasser det ikke skal... Normalt sett ville jeg ikke klart å se på det og ihvertfall ikke innrømmet at jeg bare ser på det... for ikke og snakke om at jeg har latt det skje...

Men jeg jobber litt nå, og mannen er hjemme de dagene... Den jobben takler han veldig bra, men idag har han hatt begge podene hjemme med feber, og da er nesten alt lov... (smiler). De har kost seg - det er lett å se! Lego har funnet nye stier og platåer... Ja, nå ser jeg lego på hvert et skap, hylle og bord... Det er en god grunn for det da... Prinsessa skal ha tak i alt og gir seg ikke. Prinsen er ikke spesielt glad for det og setter alt han bygger på steder hun ikke rekker... 

Akkurat nå tenker jeg at det bare får stå for nå sover de små endelig og mor i huset skal se Frustrerte Fruer og Grey's Anatomy...

Lade opp til kosedag med podene i morgen og få dem friske og raske igjen ;)  

Her et bilde fra tidligere... litt av alt som er fordelt over hele stua... 




God kveld alle sammen!





2 kommentarer:

Lillekatt sa...

hi hi, jaja! Godt det lar seg rydde opp igjen :-) Så koselig at du har funnet veien inn til bloggen min, for da fant jeg jo din!

Jannes lille sted sa...

Hei :)
haha, jeg kjenner til det der med alle lekene og alt rotet.

Takk for hyggelig hilsen inne hos meg
Janne Merethe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...