søndag 11. mars 2012

Unnet meg litt fra Tine K Home, Bruka Design og et nydelig skjerf...



Disse telysholderne fra Tine K Home WAVE-TEA har jeg hatt lyst på lenge,  og i dag følte jeg at jeg fortjente dem...

Gutta dro på fisketur i dag og da ryddet og vasket jeg hele 2. etasje!
Da jeg var ferdig og gutta var kommet hjem dro jeg rett og slett til Anna´s rom og unnet meg litt stæsj...

Med brune telys i plast fikk disse et superkos lys og jeg er så fornøyd med dem.
Små gleder!



Den hvite GODIS bollen fra Bruka Design er vel nesten et must i en eller annen farge men først i dag fikk vi slik en i hus. Vi hadde ikke lørdagsgodt i går - det forsvant helt for oss så i kveld etter middagen fylte jeg den med godis og det funka bra.
Bollen har sølvskrift og passer supert med servicet mitt som også er hvitt og med sølvkanter.

Ja og så fikk jeg med meg et skjerf da i beige toner, striper og stjerner... ;)


Middagen ordnet gutta; en torsk og en sjøørret!
Skikkelig digg søndagsmat!

I morgen er det tilbake på jobb igjen...
Begynte på jobb igjen forrige uke etter herlig fødselspermisjon.
Skal jobbe deltid nå frem til august og de dagene jeg jobber har mannen pappaperm og koser seg hjemme. 

Atter en flott helg er på hell...
Ønsker alle en riktig god uke!


...c",)...

3 kommentarer:

Fru Føreland sa...

Fine lysholdere:)
Ikke mange ukene igjen til jeg må begynne å jobbe igjen heller, heldigvis skal pappan være hjemme til over sommeren så slipper stresset med å levere i barnehagen o.l

Ha en finfin start på uken!

Tommensgirl sa...

Kjempe fine telysestaker:)
Bruka design skålene er en favoritt her i huset:)
Flinke gutter,som fikset middagen:)
Håper du har en super start på ny uke:)
Klem

Anonym sa...

Skulle gjerne sett det nydelig skjerfet også.. ;) kanskje du har det på på sangen på onsdag..? Var også innom Annas forleden, men lommeboka mi har ikke godt av det altså. Myyye fint der om dagen! Vi ses..

Turid

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...