mandag 5. mars 2012

Rom til en kommende skolegutt...


Til høsten begynner vår lille prins på skolen, og Mammut-rommet skal byttes ut med noe tilpasset skolegutten.
Tenker masse på det for tiden for jeg tror rommet er veldig viktig. 

Det er hans fristed, og et sted han skal trives både med lek, lekser 
og ikke minst med god søvn.

Han elsker havet og alt som er i det. 
Fisking er allerede blitt en liten lidenskap for han... og for faren.
Sammen drar de på fisketurer og binder fluer. 
Som de kose seg.
På min leting etter idéer kom jeg i kveld over denne siden, og dette forslaget:




Får høre med ha om dette er stilen vi skal går for ;)

Det var mange fine forslag på denne siden:












Alle disse bildene er hentet fra http://www.rosenberryrooms.com

I dag hadde jeg min første arbeidsdag i ny jobb etter fødselspermisjon.
Nå skal jeg jobbe deltid frem til august, 
og når jeg jobber skal mannen passe prinsessa.
Første dag hjemme for han i dag, 
og jeg tror både han og prinsessa koste seg masse med det.

 
...c",)...


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...