onsdag 28. mars 2012

For en dag...

...og den er ikke over enda... ;)

Det har vært en lite-søvn-natt.
Tror prinsessa plages av at det kommer tenner. Kan se ut som om et par stk oppe snart vil ut. Stakkars henne, men jeg synes litt synd på oss andre her også som ikke får sove... det hjelper liksom ikke helt at jeg studde en tå rett i dørstokken i går heller... Den er blå og gjør det ikke lett å gå. ;)

Men i et rolig øyeblikk i dag fikk jeg sjekket bloggen, 
og så til min store glede at jeg hadde vunnet denne
Ja, da kan man jo ikke annet enn å bli glad... ;)

Prinsessa har ikke sovet i hele dag, men sovnet nå 14.45... 
Håper hun får sove til husets gutter kommer hjem.
Eller ikke, for nå er kl 14.55 og hun griner...
Da må jeg bare løpe da...


...c",)...


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...