onsdag 15. februar 2012

Valentine...

Det er valentine i dag, eller kanskje heller alle hjerters dag...

Min svigerinne satt barnevakt så jeg fikk gjort unna noen ærender i dag... Og siden hun ikke hadde vært på Anna´s rom, og gjerne ville dit, tok vi selvfølgelig en tur ut dit sammen. Hun fikk kjøpt noen søte krus fra Green Gate og jeg gjorde et søtt lite kupp på fløtemugge og sukkerskål. De er fra en serie til Dommo by Gawor
Har savnet dette veldig ettersom jeg har venner som gjerne vil ha litt melk og sukker i kaffene... 
En melkekartong på kaffebordet er ikke mye pent, 
og melka blir jo ødelagt etter min smak... ;)



 
 Prinsen hadde laget Valentine kort til pappa, mamma og prinsessa i barnehagen... Skikkelig kos asså!
 
Og så på toppen av det hele kom mannen hjem med orange roser til meg (det fineste jeg vet), bringebærkake og en stratos ;) 
Blir ikke bedre enn det da....

Etter middag og dessert dro mannen avgårde på trening og filmklubb, og jeg fikk besøk av bestisen. Da ble det kaffe og kake og selvfølgelig Frustrerte Fruer.

En meget koselig valentine!

 


...c",)...

3 kommentarer:

Fru Føreland sa...

Heldig du var, kjempefin sett til føte og sukker og nydelige roser:)

Her har jeg ei syk liten frøken i hus... da blir dagen laaang;)

Ha en finfin onsdagsmorgen!

Hege Beate - Hus og Hjem blir til... sa...

Ja veldig heldig! ;)
Ikke så greit med syke små frøkner. Mi er også litt i ulage med virus om dagen, men idag var det ingen feber så vi snek oss avgårde på babysang. Det er alltid kos.
God bedring til din lille frøken!
Nå sover min så nå må jeg visst gjøre husarbeid ;)
Fin fin dag til dere også!

Helene i svingen sa...

Så koselig! Godt å bli satt pris på :)

Klem fra meg

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...