torsdag 23. februar 2012

På tide med vaffeljern

Tror tiden er inne for å få seg et vaffeljern i dette huset.

Vi er veldig glade i vaffler og det er nok hovedgrunnen til at jeg ikke har villet ha det i hus... Hadde vel laget vaffler hele tiden ;)
Og så liker jeg ikke helt den der stekelukta i hus, men jeg har jo vifte så det skal vel gå bra...
Prinsen prater masse om vaffler og håper vi kan ha det snart. Han vet jo hva det er altså... Vi går jo aldri forbi når noen selger eller inviterer...
Ungene mine kan da ikke vokse opp uten vaffler, så nå må noe gjøres.

Men hvilket vaffeljern skal vi velge?
Det viktigste er at det er ordentlige hjerter og lett å holde rent.

I min søken fant jeg dette:



Dette vaffeljernet kan brukes på alt!

Bålet
Grillen
Induksjon
Keramisk
EL-komfyr
og på
Gasskomfyr

Du verden! 
Og så er det bare å vaske hele greia!
Denne er svensk! 
Og jeg som trodde vaffler var like norske som ostehøvel ;)
MEN...må være god på vaffler tror jeg, 
for det er ingen lampe som lyser her nå vaffelen er ferdig stekt ;)


Fant denne også som kan komme godt med en søndag morgen til nusselige pannekaker:





Bildene fant jeg her

Jeg får vel lete litt så finner jeg nok et vaffeljern som passer...


...c",)...

1 kommentar:

Unknown sa...

Fungerer det greit på induksjonstopp? :D mvh Magnus Skeide

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...