fredag 17. februar 2012

Gode venninner må alle ha...

...og jeg er velsignet med flere...

Den ene bestisen min stakk innom i dag med en liten oppmerksomhet
i anledning bursdagen min som var i går. 

Se så søt da!!!




Skikkelig søt er den og står nå på peishylla og koser seg. Men den vil nok ha litt lys denne så den må nok kanskje plasseres i et vindu etterhvert.

I kveld blir det stille og rolig...

I morgen skal vi avgårde å besøke min pappa. Og da blir det fisking fra bryggekanten. Mannen og prinsen har troa på å hale i land opptil flere store fine sjøørret. ;) Blir spennende!

På søndag skal jeg lage oksegryte til svigers og bestemor på den sida...
...mammas oppskrift...
Satser på at jeg får det til.
Blir koselig for det er lenge siden de har vært her nå.

God helg!

...c",)...

1 kommentar:

Fru Føreland sa...

Søt liten blomst, det må være en god venninne:)
Gratulerer med dagen!

Ha en finfin søndagskveld!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...