tirsdag 31. januar 2012

Sy-motivasjonen er tilbake...

Har vært på farten med prinsessa i hele dag. Sikkert ikke hennes høyeste ønske på 8-måneders dagen, men...
"Vi" bare måtte en liten tur innom Stoff og Stil også...
Fikk med meg noen stoffrester, glidelåser og bånd.
Så får vi se hva det blir ut av det. 
Tror dessverre ikke jeg rekker å komme i gang med noe i dag,
men man vet jo aldri... ;) 
Vet hva jeg vil med dette, og da er det noe vanskelig å vente...


Av ei veninne som jobber på Stoff og Stil fikk jeg et tips om denne siden:
Den er jo bare helt fantastisk! ;) 
Gleder meg til å titte masse mer på den siden.

Og så har svigerinna mi begynt å sy noe veldig... 
Hun fikk symaskin til jul så nå må jeg prøve å holde tritt... 
Ser frem til utveksling av idéer med henne.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...