torsdag 26. januar 2012

Home...en liten stund til...

Jeg nyter virkelig dagene hjemme med den lille jenta vår. 
Dagene flyr av sted og snart er det tilbake i jobb. Og det i helt ny jobb. Det blir spennende det. Jeg er heldig for jeg skal begynne deltid og trappe opp slik at overgangen ikke blir så stor for mor og barn, og for at far skal få nyte sin permisjon hjemme. Slik utsetter vi barnehagestart for prinsessa... Dvs vi har jo ikke noe valg heller for vi har ikke fått barnehageplass enda... ;) 

Alle planene jeg hadde for dette året har ikke akkurat blitt utført. 
Jeg skulle sette bilder i album og sy masse masse og ta masse bilder osv... Sånn som så mange mødre tenker for tiden... Jeg har fått gjort litt av alt, men  mest tid har jeg brukt på prinsessa... Det er vel også det som er viktigst og ikke minst meningen ;) Så heldige vi er i dette landet!




Så har jeg fått slike bokstaver jeg også, og det av mannen... 
Han kjøpte nemlig noe på Netthandelen her en dag og tok med disse for en hundrelapp til meg...samt puter da...en gråbrun og en sort. ;)
Den sorte skal ei venninne få som har sort salong...

Så jeg får fortsette å nyte dagene HOME!

Håper alle andre også gjør det!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...