tirsdag 6. desember 2011

Litt julestemning på vei inn i huset...



Ideén med dette bildet fanget jeg opp på en blogg jeg følger, men jeg finner ikke tilbake til den i farta dessverre. Synes det var en glimrende idé og takker for tipset til hun som kom på dette. Et koppehånkle fra Ählens stiftet fast på en plate... Enkelt og genialt!
(Fant henne og du kan finne henne her)
Foreløping får det stå på peishylla med englene mine.


De hvite veggene, vinduene, dørene og de hvite gardinene har jeg fiffet opp med to striper rødt. Og med de røde hjertene jeg fikk i gave av ei venninne for en tid tilbake ble spisestua skikkelig julekoselig...


Noen nisser liker jeg og disse spesielt... (Perfect Home) Jeg har noen større også, men de har ikke fått plass for jula enda. Den hvite julestjerna fra ifjor blomstrer ikke i år, men den er veldig grønn, fyldig og fin så jeg pleier den litt til... 

2 kommentarer:

top of the moon sa...

Likte utrolig godt den god julplakaten!!! Veldig god ide! Det er godt du ler av bjørka :-) Da er vi to :-)
Kommer ikke til å male kjøkkenet jeg heller,blir nok byttet ut når utgiftene ikke strekker til ! Kjører på med hvitt i andre rom! God førjulstid til deg

Helene i svingen sa...

hei :)

Så stilig! I en leilighet jeg leide en gang hang det store lekre kunstverk i trappeoppgangen. En dag ble det gjennomtrekk så raste den ene ned. Da så jeg at det var dynetrekk som var festet på isopor med nåler... Genialt! På avstand så det jo ut som dyre kunstverk og i virkeligheten var det billig og enkelt :)

Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...