torsdag 24. november 2011

What to do?

Spisestua...




I dag har vi et furubord som er 2 meter langt slik det står med innlegsplate, og 1 m bredt. Stort og godt. Vi solgte de seks furustolene som hørte til, og kjøpte 12 nye stoler med brunt "skinn" og eikebein. Jeg liker bordet veldig godt, og jeg liker stolene. De ruver litt da...Men vi sitter mye her og må ha noe som er godt å sitte i. 
Vi tegner, spiller og ja jeg sitter her når jeg syr også...
Jeg har lett etter, men finner ikke trekk som passer til dem og vurderer derfor å sy noen. Det er ikke gratis det heller.
Inntil nylig stod spisestuen andre vei... Liker litt forandringer og det ble bedre passasje inn til kjøkken nå og ingen stoler kolliderer med noen dører.. ;) 

Jeg tror at hvis jeg maler bord og stolbein så vil alt bli bedre med en gang. Teppe må ut... Med små unger passer det veldig greit med stoler vi kan tørke av så det er godt mulig de forblir uten trekk en stund til. Vi skal så fort prinsessa også kan sitte få tak i enda en hvit Tripptrapp stol.  
Spisestuesofa har jeg veldig lyst på, men jeg tror kanskje det blir for ruvende i spisestua vår...? 

Det må også sies at vi bruker spisestua daglig. På kjøkkenet har vi bare "barløsning" og ikke kjøkkenbord. Ellers i stua har vi mer enn nok sitteplasser i sofaer så vi trenger ikke akkurat noen sofa i spisestua....
Jeg har bare lyst til å lysne det litt... 
Lurer på om jeg rekker å male alt før jul... ;)

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...