lørdag 26. november 2011

Hadde gjemt dem bort...

...men nå har de fått en ny sjanse! Disse gardinene...
Av og til kan jeg finne tilbake til ting jeg har lagt bort 
fordi jeg gikk lei og bli positivt overrasket...
Gardinene i loftstua ble jeg virkelig lei nå... 
Helt siden jeg fikk rom på barselavdelingen i sommer, og de samme gardinene hang der, har jeg egentlig blitt litt smågal av å se på dem... 
Hadde egentlig tenkt å få tak i noen nye, men tenkte å kikke litt i kassene først... 
Og der fant jeg noen sandfarga gardiner som min samboer fikk seg før min tid... Jeg vasket dem, sydde dem der de var gått opp i limingen, strøyk dem og hang dem opp. Stua ble helt ny!!! Ja, jeg ommøblerte litt også da... ;) Men jeg er såååå fornøyd og brukte ikke ei krone! ;)



Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...