mandag 30. mai 2011

Symaskina passet ikke humøret mitt i dag, men...

Denne helgen har mamma vært på besøk. Ikke bare som gjest og godt selskap, men som butler, vaskehjelp og barnepasser også... Helt fantastisk!
Samboeren hennes hentet sin nye MC på fredag og skulle benytte helgen til å kjøre minst 100 mil mht første service som han like gjerne bestilte til onsdag... Til tross for høstværet var 100 mil litt lite for de var brukt opp på søndag... 

Da mamma dro i dag morges og mini var plassert i barnehagen ble det grusomt stille i huset... Bestemte meg for å hive meg over symaskina... Det begynte som en god idé, men etter feilsying, retting, bytte av knekte nåler og utveksling av endel uvanlige ord og uttrykk, skjønte jeg jo at jeg bare måtte pakke maskina bort og fokusere på helt andre ting. Fikk likevel den lille kosebuksa med lommer (str 62) ferdig... Ikke helt fornøyd, men den kan brukes...

Termin nærmer seg og jeg er nok ganske lei nå ja...




Den nye BMW'n


Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...