lørdag 2. april 2011

Den lille sommerkjolen...

Denne dagen skulle jeg vært med på utdrikkingslag for min kommende svigerinne, men pga stor mage og vanlige utfordinger mht denne fasen fristet ikke en slik kveld... Men jeg skulle likevel så veldig gjerne ha vært der så jeg har funnet på mye annet å gjøre i dag for ikke å tenke så mye på årets fest... ;)
Fikk shoppet litt, hadde naboen over på kaffe og nybakt kake og i kveld fikk jeg sydd ferdig den lille sommerkjolen... kanskje til ei lita spesiell hjertejente. Vi får se... For det er en ting å sy til seg og sine, noe helt annet å sy til andre... ;)
Denne skulle virkelig ha blitt sydd med en overlock maskin, så det spørs om jeg klarer å vente til jul med å kjøpe den asså... Får satse på at jula kommer tidlig i år... :)


Kilde: Stoff og Stil
Mønster: Etasjekjole - 63018

Stoff: Vare nr. 850667

1 kommentar:

Små og store gleder sa...

Hei Hegemor! Så fin sommerkjole. Var en tur på stoff og stil i går og shoppa en del stoffer så nå blir det litt sommerkjoler i produksjon her hjemme også. Dette mønsteret har jeg også og gleder meg til å sy det. Stoffene er nå i vaskemaskinen og til tørk! Skal stikke innom bloggen din når jeg har litt bedre tid. Ha en finfin søndag. Klem fra Hilde

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...