onsdag 23. juli 2008

Status...

Det jobbes og jobbes og jobbes på huset i disse dager. Om 10 dager skal vi inn.

Denne uka er svoger hos oss for å hjelpe til på huset og det setter vi stor pris på! Tenk at han bruker ferien på dette fremfor å nyte sløve sommerdager i båten sin! Han og samboeren min er godt i gang med gulvlegging. Gulv på masterbedroom er også snart ferdig lagt.

Svigerfar er så og si ferdig med å flise begge bad. Det skal visst tørke litt før han går i gang med fuging.

Før helgen skal det monteres dører - iallfall i 2. etg slik at svigermor og jeg kan vaske ned soverommene til lørdag. Vi har behov for å begynne å flytte inn ting og tang. Planen min var å gjøre alt neste helg men jeg ble nedstemt av svigermor hehe...
Jeg takker selvfølgelig ikke nei når famile stiller opp slik!!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...