tirsdag 1. juli 2008

Status


De første platene på kjøkkenet kom på plass på lørdag.
I morgen satses det på å plate ferdig kjøkken slik at pappa kan få lagt gulv, og slik at vi kan få begynt på montering av kjøkken.


Se på dette da!!!
Vi er strålende fornøyde med valg av dette gulvet! NYDELIG!


Her ser dere badet...
Pappa gjorde en iherdig innsats på badet også i dag. Fikk på plass spikerslag og isolasjon. Så i morgen kan det plates. Samboer må bare føre frem de siste trekkerøra...


Jada.... er dette virkelig mulig?
I dag morges skulle jeg guide sjåføren fra Veolia frem til huset per telefon så han kunne få satt fra seg en container til oss. "Litt vanskelig" sa sjåføren....."Det er en halv meter fra veien og ned til tomta deres".....Det gikk mange fine gloser gjennom tankene mine da jeg hørte det...jeg skal la dem forbli der, men er det virkelig mulig?

Vi måtte bygge på kvote 9,8 for veien skulle være på 9,5, og vi måtta ha helling fra hus og garasje ned mot veien...

Nå...ser det ut til at garasjen kan bli swimmingpool i regnperioder hihihi... Godt svigerfar la opp til sluk midt i gulvet..

Vi skal i møte med utbygger i morgen for å finne feilen... Litt seint å få gjort noe med dette nå kanskje? Heve huset?...Vollgrav?...Senke veien?...Følg med i neste episode...


Men sjåføren tok en sjans... "Jeg kommer ned" sa han "Dunk" hørte jeg "Blir spennende å se om jeg kommer opp igjen på veien" sa han før vi sa hade.... Huff og huff


Han må ha kommet seg opp igjen for han var ikke der i ettermiddag da jeg stakk innom.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...