lørdag 26. juli 2008

Laaaaaaaaaaaang dag...

I dag har vi (samboer, svigers, samboer til mamma og meg) vært på huset fra kl 0930 til 23.00. Laaaaaaaaaaaang dag. Vi kom langt da:
  • Stuegulv ble lagt ferdig (manglet bare en plank som vi ikke fikk på plass i går før vi måtte gå på krabbefest kl 21.00)
  • Kjøkkenvifte montert - faktisk ingen veldig enkel sak
  • Ventilier i 31 vinduer montert (et vindu igjen)
  • Listing i hele 2. etg er så og si ferdig .... Må få lagt ferdig gulv i loftstue før resten kan skytes fast - onsdag kommer vannborenvarmemann og legger ferdig rørsløyfe slik at pappa kan legge parkett
  • Dører i 2 etg ble montert - ikke vridere - vi vil ha en annen type og må vente til fredag med å få dem
  • Garderobeskap er bestilt (Svigemor og jeg snek oss ut for å ordne det) Gud bedre så MYE man må tenke på mht akkurat slike skap! Ble enig med meg selv til slutt...tror jeg...
  • Fikk kastet mye søppel
  • Mange ledinger ble trukket. Jeg fikk være med å trekke - veldig gøy hehe...fortsatt ca 30 rør igjen å trekke...gleder meg!
  • Fiberbabel bletrukket inn (viktig å få tripleplay i hus fra første dag!)
  • Tok masse bilder (orker ikke å koble til kamera nå i kveld, men skal få ut bilder ja)

I morgen skal vi ut igjen selvfølgelig for å fuge alle spikerhull i listverk (selvfølgelig rekker vi ikke alle)

Denne helgen er minimi plassert hos mamma for hele helgen - første barnefrie weekend siden fødsel (19 mnd siden)! Nå sitter samboer og jeg og ser på bilder av skatten og savner han....

Nå leggetid............

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...