søndag 16. september 2012

Nytt trekk til pute og puff...


I går kveld begynte jeg på trekket til puffen, 
eller fotskammelen om du vil...
Kunne ikke fullføre da 
for symaskina bråka for mye for lille gull som skulle sove.

Puffen og stolen har jeg innimellom lyst til å selge for jeg synes de tar for mye plass i stua. Men nå som puffen er blitt lys og fin tror jeg at jeg kan leve med det en stund til. 




Men i dag morges ble jeg ferdig med trekket, 
og hadde til og med tid til å sy trekk til en pute i samme stoff.

Stoffet er et kombistoff med lin og bomull. 
Veldig mykt og godt, og fargen er petrol blå.
Samme blåfarge som på putene jeg kjøpte på Fargerike i sommer. 






Jeg har brukt strikk i nedre kant for å få stoffet inn under puffen
uten å f eks måtte stifte det fast. 
Nå er det lett å ta av når det må ha en vask.








Godt å få innviet sykroken min endelig.
Det skal bli mange fine stunder der har jeg følelsen av.

Fikk bakt cupcakes i dag også...
Får vel legge ut noen bilde av dem etterhvert... ;)

Ha en fin søndagskveld!








Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...