tirsdag 24. april 2012

Den som sover synder ikke...


I dag våknet jeg av at sønnen kom inn på rommet,
"Mamma, er det visedag i dag?"

Jeg fikk ikke svart for jeg ante at noe var galt og grep tak i mobilen for å se hvor mye klokka var... 07.02...aiaiai... Bare å hive seg rundt da...
Mannen fiksa en kopp kaffe til meg og jeg rakk nesten jobb... ;)

Godt mannen hadde tid til å svare guttungen....
Det er veldig praktisk at en av oss er hjemme i permisjon må jeg si.
Så heldige vi er som kan ha det slik.
Men likevel sliter vi oss ut på alt mulig. Sikkert helt uten grunn...




Nå har det vært, og er fremdeles litt forkjølelse i hus og lite soving 
så jeg trengte nok den timen ekstra i dag...

Disse søte og passende skilta fikk vi av svigers i dag!
Må få hengt de opp på passende sted, 
men inntil da får de stå akkurat der de står nå... ;)

I morgen er det husarbeid og babysang som står på planen.
Håper snuppa er i form så vi kan ta turen ut. 

Kveldens plan: Frustrerte Fruer og Grey´s Anatomy

Er nok ikke den eneste med den planen... ;)

Kos dere!




1 kommentar:

Turid sa...

Det var jo noen veldig fine og passende skilt da.. Håper snuppa er bedre i formen!

Ingen sang på oss i dag, hadde visst for mye å gjøre her hjemme.. Ses kanskje neste gang..?

Hilsen Turid

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...