lørdag 3. mars 2012

Vårt kjøkken...

Ble litt motivert til å vaske vinduer i dag
så jeg begynte med de tre kjøkkenvinduene... 
Da har jeg bare 29 igjen.. 
Men våren er jo nettopp kommet
så jeg får nok gjort resten før sommeren...forhåpentligvis ;)

Det ene fører jo det andre med seg, så jeg fikk ryddet kjøkkenet også... 
og da er det jo bare å få tatt noen bilder i samme slengen... 
Det er jo ikke så ryddig der hver dag på en måte...







Dette er et HTH kjøkken i shaker stil. Egentlig ganske så fornøyd, men jeg hadde nok valgt IKEA skulle jeg valgt om igjen. Og på mitt neste kjøkken (hehe) ønsker jeg meg steinplater... Disse eikeplatene blir jo slitte etterhvert ja. 
De tåler ikke varme, kulde og fukt veldig bra ;)
Men jeg liker utseende. Det blir jo litt varme på det kalde hvite kjøkkenet.
Stolene kjøpte jeg på Møbelmiljø for en tid siden. Veldig fornøyd!
Alltid litt skummelt når middagsgjester tar plass der når jeg lager mat men det er veldig koselig.


Vi lager mat hovedsakelig på gass,
som vi får levert fra et felles anlegg på området her.
I tillegg har vi to induksjonsplater, og de er jo også suverene. 
Kastet vannkokeren da disse platene med power funksjon får vannet til å koke raskere.
 




En kaffetrakter og to kaffemaskiner. Kaffemaskina bakerst her gir oss kaffe fra bønner og den på andre enden av benken må vi ha små poser i.



 Hvorfor jeg ikke har lys under overskapene?
 Hallo! Jeg bor jo sammen med en elektriker! ;)
Vi leter fortsatt etter den ultimate belysningen til benkene!


Så til middag/kvelds lagde jeg spagetti og kjøttsaus
på bestilling fra prinsen...

Handymannen er på hytta denne helgen og hjelper til så svigerfar får den ferdig til påske. 
Blir spennende å se hvordan den blir!


...c",)...

1 kommentar:

Unknown sa...

Hei, takk for koselig kommentar fra deg.. Og håper du liker deg videre =)

Jeg har kun ett bord på kjøkken, jeg gikk fra langt til rundt. Lagde ny plate på 30 diameter xtra.. Men nå skal jeg over til langt igjen, hehe...

Koselig blogg.

Klem Henriette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...