tirsdag 27. mars 2012

Snart hyttetur...


Dagene flyr og jeg klarer såvidt å følge med....
De to jobbedagene denne uka er alt over og resten av uka er det unger og husarbeid...

Det er nærmest sommer i lufta, men den er litt skummel denne tida. Litt kjølig drag som gir bra frost likevel... Guttungen er blitt veldig forkjøla og vesla... ja tror hun får noen tenne oppe nå...


Det nærmer seg påske og hytta til svigers er så og si klar for storinnrykk. 
Svigerfar har gjort en kjempejobb! Har så og si bygget den alene. Mannen har gjort det elektriske og de to brødrene har vært med på dugnader. Svigermor og svigerbestemor vasket ned hytta nå i helgen. 
Jeg har ikke fått gjort noe enda, men jeg skal ta igjen! ;)

Nye møbler har de kjøpt inn og det blir veldig bra dette her altså!
4 soverom, 2 bad, to stuer, kjøkken, spisestue, bod og stor gang... og garasje... ;) Visste ikke at det var nødvendig på hytta, men jeg ser jo at det kan komme godt med.

Jeg var der oppe for en stund siden og da var det ikke så lett å se hvordan ting skulle bli, men på søndag hadde vi kompefest der oppe, og da fikk jeg se hytta så og si ferdig. 
Det kommer til å bli mange fine turer opp dit!

Hytta ligger høyt oppe i hyttefeltet og har fått terasse helt rundt...
Super utsikt i alle retninger og masse sol...


På søndag ble det også bygd to fuglekasser på ordre fra min sønn ;) 
Det kommer til å kry av fuglekasser der oppe for han var helt vill på snekring...


Dere skal få se interiørbilder etterhvert!

Nå Frustrerte fruer...

...c",)...

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...