torsdag 16. februar 2012

Strikketeppe og strikkesjerf

For noen år siden fikk jeg blant annet et strikket teppe av min mamma til bursdagen min. Hun hadde kjøpt det av en bekjent som strikker. 
Tror dette er strikket på maskin for det er utrolig jevnt og fint. Og så er det selvfølgelig i 100% myk god ull.
Den gangen jeg fikk det passet teppet perfekt inn i stua mi som da var preget av grønt...

Da jeg ryddet litt i dag fikk jeg øye på dette teppet som har lagt på boden, og tenkte at jeg måtte teste det ut. 
Strikketepper er jo inn i tiden, men er dette passende?





Det skal få henge litt på sofaen så får vi se om jeg liker det eller ei etter noen dager...

Fargene er sort, grå, beige, hvit, forskjellige grønnfarger og orange. Jeg liker den friske orange fargen. Den hentes opp av den orange fargen i favorittbildet mitt over sofaen... og ikke minst de flotte orange rosene fra alle hjertes dag!
Det grønne passer nå ihvertfall med de grønne plantene mine...;)

Til bursdagen min i dag fikk jeg et strikket rundskjerf av mamma som hun har strikket selv. Det er bare sååå deilig!




...c",)...

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...