mandag 27. februar 2012

Spisestuedrøm...

Jeg finner liksom ikke ut hvordan spisestue jeg vil ha etterhvert,
men nå tror jeg at jeg nærmer meg målet.

Til daglig trenger vi jo ikke noe store greier for vi er jo bare fire, 
men det må være koselig. 
Vi har ikke eget kjøkkenbord og bruker spisestua til alle måltider, 
og til hobbyer...

Jeg har lett etter et bord som er passe til hverdags og flott til fest,
og jeg tror jeg fant det akkurat nå.

Dette:



Devon fra Slettvoll
Nyhet! Rundtspisebordiheltreeik.Mål:Ø:135, H: 75 med utrekk. Leveres med inntil 3 ileggsplater (á B: 60cm). Ø:150, H: 77 uten uttrekk; platen vil være delt. Leveres i mocca, antikk og værbitt. Design: Helene Hennie
 

Kan gjerne ha slike stoler som på bildet over her, 
men bare dersom trekkene er vaskbare. 
Elsker idéen med armlener. 
Det må jo være bare kos å sitte i en slik en i mange timer 
med god mat, familie og venner...


Denne over her heter Salomé og den liker jeg veldig godt ja...


Jeg tror rett og slett jeg må ta en titt i butikken i morgen.
Prisen har jeg ikke peilig på, men jeg regner med det ikke er billig.
Men det er gøy å drømme litt... 

Lite og rundt til hverdags,
og stort og praktfullt til fest.

Jeg må ikke bytte spisestue enda,
men den fungerer ikke optimalt så vi er på jakt. 
Så vi får bare se hva det blir...


...c",)...

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...