tirsdag 15. november 2011

For en strålende dag!

Opp tidlig...litt sånn som vanlig, men prinsen skulle til tannlegen i dag. Det gikk fort og greit. Null hull. premien han valgte var en ring med grønn "diamant". Veldig opptatt av "diamanter" og skatter for tiden akkurat som en liten Kaptein Sabeltann. Ikke ny sjekk før om...ja sa hun 21 måneder? Tror det. ;)



Så var det bare å skynde seg til barnehagen så han rakk å være med på samlingsstunden. Det er veldig viktig på tirsdager ettersom det er visedag... Vi rakk det heldigvis. Og hva skulle han vise? joda "diamanter" selvfølgelig. (Steiner som min lillesøster hadde i akvariumet sitt som liten) ;)

Vel hjemme var det å dulle litt med prinsessa, og da hun var sliten og ville sove bakte jeg et par brød og vasket tøy. Fikk koselig kaffebesøk og da hun dro pakket jeg med meg prinsessa og kameraet og gikk en lang tur i strålende høstsol. 4 grader passer meg ypperlig. Skikkelig digg å komme inn igjen god og kald og rød i kinna.


Huset ser jo bra idyllisk ut på avstand ihvertfall... ;)







 Det fristet nesten med et bad...


Huset bader i sola ihvertfall...


Prinsessa koser seg i vogna på tur, 
men er veldig lei av all fotograferingen min av henne tror jeg... 

Inne blir det altfor varmt når sola står rett på som nå... så dessverre er det bare å lukke persiennene. ;) Men akkurat det er like greit for vinduene mine har glemt å vaske seg... :)

Å så lå Bolig Pluss i postkassa og ventet på meg når vi var tilbake fra turen. Så når prinsen er hentet, middag, barne-TV og leggetid er passert skal jeg nok få tid til å studere det ja... bare jeg rekker det før Grey´s Anatomy...
Ser frem til koselig kveld også!


1 kommentar:

Helene i svingen sa...

Hei og hopp :)

for en herlig dag! :) KOS!

Klem fra svingen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...