fredag 30. september 2011

Ventet ikke forgjeves...

Idag, endelig, kom bildet og støpestenen jeg har ventet på... og så på samme dag da gitt! ;) I dag som prinsessa er 4 mnd! Tida går virkelig fort... Støpestenene fra Lifestone er bare utrolig fine og kan virkelig anbefales om dere vil ha et vidunderlig minne fra babytiden. Nå har vi avstøp av begge ungene da de var to måneder og det er gøy å ha. Det er også veldig flott at vi får selve avstøpningen i retur dersom vi ønsker å bestille andre produkter evt gaver til besteforeldre... ;) 



Jeg ble så fornøyd med rosebildet jeg tok tidligere i september, og det at det passet så bra med mottoet jeg har hatt i hodet den siste tiden, at jeg bare måtte sette det sammen og få det i "big size"... Litt usikker på hvor det skal opp enda for det ble så bra at jeg ikke bare kan henge det på badet som opprinnelig plan tror jeg... Vi får se... Vil ihvertfall se det hver dag og prøve å gjøre det: Be the change you wish to see!

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...